Monday, April 30

Lebam XPDC!!!

Syukur Alhamdulillah kami semua selamat sampai dari Taman Negara jam 11 malam tadi
satu badan punyalah terasa lenguhnya
pengalaman di Taman Negara
memang best tak terkata!!!!
walaupun keadaan tempatnya yang berbukit-bukit
tapi kami semua tetap enjoy dengan xtvt yang telah dianjurkan

hari ni aku gagahkan jugak badan aku ni pegi kerja
rasa macam nak cari bantal ajer nak tido baring
akan tetapi kerjaku menanti untuk disiapkan
hari ni pegi kerja dengan badan
lenguh kaki tangan...lebam sana sini....bertanda itu ini ......

8 comments:

dwaty said...

samalah... badan saya dah lebab ni angkara mandi manda semalam.. tp atas dasar tanggung jawad... gagahkan jugalah diri pergi kerja... hihi

selamat hari pekerja...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

esok cuti kak. boleh top up tido :)

noor said...

waty nak bt camnerkan dh tugas kita hihihi..wah ni mesti kes mandi manda air tejun

noor said...

husna btl tuh esk nk cover tuk brehat sepnuhnya...manfaatkan cuti bekerja yang diberi

nur anis said...

semangat bekerja ni..:) esok cuti boleh rehat puas-puas..:)

Ween said...

sonokkan bt aktiviti sihat cam gitu..kalau selalu buat badan segat je..betenaga!!

Kakzakie said...

Tak apa kerja hari ini noor... esok cuti boleh ganti tidur:)

Nazayiena said...

Esok boleh rest.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette