Wednesday, April 25

Eh.... Tak Kotor La!!!

Aku begitu memuji...
penyewa rumah kami di Selayang ini
lama juga dia menyewa
pindah disebabkan mereka sudah membeli rumah baru
kalau dapat penyewa yang macam ni
memang aku suka
ditinggalkannya dalam...
berkeadaan baik..
aku dan encik somi berpuas hati..

kalau nak di bandingkan dengan keadaan RUMAH KAMI YANG INI
jauh beza sekali....
abis satu rumah aku kena cat semula
jenuh aku dan encik somi nak merepair balik apa yang patut...
itulah ragam penyewa namanya

tapi kalau dapat penyewa yang baik sebegini
oh gumbiranya!!!!
jaga rumah kita macam rumah dia sendiri...

sebelum penyewa baru masuk
ingat nak pasang grill satu rumah
sebab pasang dekat yatch jer...
bleh ler naik sewa kan hikhikhik....


  
oh sink nih diaorang gantikan yang baru hihihihi...














8 comments:

mama maman aka yana said...

yer la.. cantik cam baru je.. untung kann..:)

noor said...

tulah mama yana..lega bila tgk. kalau kotor aduhaiii duitlah namanya heheheh

Kakzakie said...

Menyewakan rumah nie memang nasib-nasib noor. Kakak satu penyewa tu bukan masalah rumah tapi masalah bayar selalu tertunggak sampai berbulan-bulan... kena yg baik sharp2 hujung bulan je dah masuk...

Atia Adina said...

dulu masa saya pindah umah....taun rumah yang saya sewa puji....saya suka u duduk....rumah bersih.....heheheh....seronok kita dengar....lepas angkut barang....saya sapu satu rumah....bilik air pun saya cuci....kalo boleh tak nak tuan rumah sakit hati....

noor said...

kak zakie btl jgkkan kalau jenis liat2 nk byr nih pening kpalo kita

noor said...

AA wah kamoo jnis pnyewa yg bgs hihhi...btl tuan umh pun sjk jer hati tgk umh bersih. yeah dh tau awk jnis pembersih!

MamaEma said...

ema pun dapat penyewa yg pandai jaga rumah cam rumah sendiri

@e_da said...

nor cantikla rumah ni berrcorner2..aku suka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette