Monday, April 9

TAHI LALAT

SITUASI SEMASA SARAPAN PAGI


AIMAN : ibu apa ni? ( sambil tangannya tunjuk tahi lalat akau di kaki yang saiznya agak besar)


IBU : oh tahi lalat ibulah. kenapa?


AIMAN : eeeeeee busuklah ibu ( sbb dgr word TAHI)


IBU : ni tak busuklah. ..semua orang ada.


AIMAN : biar aiman basuhkan. buang lalat


IBU : eeeerrrkkkkkkkk


Published with Blogger-droid v2.0.4

18 comments:

Kakzakie said...

Perkataan 'tahi' tu yg dia nak basuk . Bijaklah aiman:)

azzey said...

kita jd confused tetiba ye..:)

cheqna said...

hahahaha
sabo jela

nur anis said...

huhu..dan dan je jadi busuk...

Nazayiena said...

hahaha Aiman Aiman.......

noor said...

KZ : tulah dgr pkataan TAHI trs nk basuh

noor said...

azzey : mula tgamam nk jwb apa kan

noor said...

cheqna : mcm2 yang ditanya bila dah nk besor ni sabo je la

noor said...

nur anis : tulah psl bau busuk siap nk bsh lg

noor said...

nazayiena : layannn!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sungguh la dah dgr perkataan tahi tu la yg dia nak basuh tu kan....

budak2 skg dah pandai....

noor said...

kakD : kalau dgr TAHI minyak xtaula dia kata apa pulak heheheh

Syima ~Mama Kyra~ said...

aiman..aiman..

sama cam kyra suh buang tahi lalat kat lengan mama dia..hihihi

Tihara said...

kata kat dia ni tahik lalat pemanis kaki sayang..hehe :)

MamaEma said...

hehehe..cerdik sangat

armouris said...

terjumpa info ni, pasal tahi lalat… sharing is caring :) - Buang Tahi Lalat Jika Mudarat

IntaNBerliaN said...

hahaaa aiman.. aiman...

SumeSakan said...

hahahaha lawak lakh aiman nih...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette