Thursday, April 5

Tolong Jangan Pakai!!

hari ni pagi lagi aiman dah bising

'ibu tolong la !

tolong apa aiman

jangan pakai baju ibu

baju? kenapa pulak..kan cantik ni baju ibu

green color tau aiman

nangis- nangis tak bagi aku pakai baju.....yang aku pakai hari ni

siap tarik lagi baju aku

habis kedut komot

aku buat tak layan jer terus masuk kereta

hantar pegi sekolah.......


DALAM KERETA AKU TANYA

KENAPA TAK BAGI PAKAI BAJU NI??????


DENGAN SELAMBER DIA JAWAB


KOYAKLAH IBU.........


emmmmmm bukan koyaklah fesyen la aiman!

sajer ibu buat macam ni.......


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

ytekecik said...

cerdik betul

.: iEyLa :. said...

hikhik..xleyh tahan tu dah masuk kete bru ckp nape xbg pakai tu..
kalau koyak betul2 kan dah satu hal ibu kne g tukar.. :)

LYAfrina said...

heheh..pndai betul dia..

LYAfrina said...

heheh..pndai betul dia..

wan nurul hezrina said...

pandai..hikhik..merahpun tgr atok,slhlh tok pakai topi..terbalik.atok kta fesyen..huhu

@e_da said...

aiman ni kan buat untie gelak la... fesyen la sayang... hehehhe

mama maman aka yana said...

ooo... dia ingatkan koyak eks.. bijak dia.. hahaha.. dia tak tau perem nih berbagai fesyennya.. hahaha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bijak2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette