Thursday, April 26

Rezeki Di Bulan April!!

Bulan APRIL 2012
bulan yang dinanti-nantikan oleh aku
apa tidaknya
bulan April nilah...
aku terima gaji baru hup..hup..horey!!!!
semua kakitangan awam menikmati kenaikan gaji sebanyak 13%
untuk tahun ni ada dua kali kenaikan
lega sesangat rasanya
mesti ramai yang bercadang untuk...
tukar kereta baru .....
beli rumah baru....
kahwin baru...OH NO!!!

untuk back dated aku dah terima awal untuk 3 bulan masa bulan mac
lagi mengembirakan aku
bulan APRIL ini juga
aku dapat elaun menanggung kerja untuk 3 bulan
berturut-turut bulan nampaknya
bulan depan nganga aje ler
tak ada dapat apa pun
hanya gaji biasa semata huhuhuhuhu

tapi yang pasti
mata dah juling nengok benda-benda yang SALE!!!SALE!!!!
pantang ada duit sikit kat tangan
mulalah nak membeli...
hmmmm orang perempuan biasalah kan
yer dok...??????

apa-apa pun SYUKUR ALHAMDULILLAH.........

11 comments:

Kakzakie said...

Amboi!... dah banyak masuk tu mesti banyak yg difikir nak gunakan utk apa. Aiman mesti sama berfikir nak minta sesuatu:)

noor said...

hihihii...akak mata dh mula melilau nih. gi JB arrr jumpa akak best gek nih

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah. rezeki aiman ni :)

nur anis said...

wahh..banyak rezeki tu..shopping!!..hehe

Masya said...

wahh rezeki berganda².... alhamdulillahhh....

noor said...

husna nmpknya gitu ler..leh ler bli apa yg ptt utk aiman

noor said...

anis..time to shopping uuuu

noor said...

masya ...bln dpn nganga je ler hihihhi..bln nih ajer yg masyuknya

MamaEma said...

Syukur Alhamdulillah..betullah apa yg akak bagitahu..bulan ni nampak banyaklah..bulan depan dah cam biasa jer..

Cik FaRiZaM said...

itu semua rezki ....hari ni hari kite.esk lusa maybe ari org lain pula..

murah rezeki korang.alhamdulillah


singgah n follow sini

afasz.blogspot.com

@e_da said...

manyak syokk bila BFF sy nak belanjer sy...hehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette