Tuesday, April 3

SELESAI PENDERITAAN YANG DITANGGUNG

Syukur ALHAMDULILLAH

selesai sudah penderitaan sakit gigi

yang aku asik simpan berminggu minggu

finally cabut juga

orang kata cabut kat klinik gomen

sakit........

seram juga aku dengar

syukur tadi aku dapat doktor perempuan

dia cabut dengan berhati hati sekali

tqvm doctor

klinik kesihatan rawang...klinik pergigian

terbaekkkkkk!!!!!!!!!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eeemmm...memang skg klinik pergigian kerajaan dah ok dah...tak mcm dulu dah...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah, mesti doktor tu mood baik hari ni sebab tu tak sakit. hehe.

Masya said...

dah legalah yer.. dah cabut.. ok ke.. nak cabut jugaklah tp.. xdelah kat rawang.. kat klinik kisahatan kwsn rumah sy jer...

MamaEma said...

alamak, gigi ema dah tak sakit ni..time tak sakit elok pergi cabut kan..

cheqna said...

alhamdulillah....

Kakzakie said...

Cabut gigi mana sakit noor... tapi injek tu yg sakit..

Dah legalah bila dah cabut sementara makan buburlah ye..

miss daya said...

haha.. so far tak penah lg rasa kesakitan mencabut gigi.. tau2 je patah sndri :-P

sumysya said...

pssss...brape hari tu mc?? igt nak cabut gigi gak,,tp takut...

Syima ~Mama Kyra~ said...

sy pun baru lps cabut gg bln lps..skrg dah moden..cabut gg tak sakit mcm dulu2..hehe

MulutPayau said...

dah legakan bila cabut...

Azhariah Zuber said...

hihi lega kan. hilang segala masalah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette