Wednesday, April 4

#WW ~ Special For Me KANTAN MERAH!!!!


15 comments:

.: iEyLa :. said...

selalau tgk bunga kantan tu je..
yg bulat2 tu bunga die jgk eyh kak??

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedapnya buat laksa ni, tapi saya tak pandai buat. hehe.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedapnya buat laksa ni, tapi saya tak pandai buat. hehe.

noor said...

eiyla..btl tu sama gek bunga kantan

noor said...

husna> tulah sdpkan lg satu akak suka klau ltk dlnm asam pedas atau pun gulai lemak perghhhhh

Kakzakie said...

Rumah kampung kakak sebab banyak bunga kantan kakak tahu yg bulat tu noor dah buang kelopak tepinya sebab yg dah kembang besar memang macam itulah kan...

noor said...

haaa btl tuh kak. bila dh kembang mambang ni ler rupanya heheheh

IntaNBerliaN said...

yg bulat2 tu bunga kantan jugak ker??.. nampak segar bugar sungguh :-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedapnya, mula la cair air liur ni :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

laksa2..hihi.

@e_da said...

aku jarang jumpa bunga yg kembang mekar cam yg ko punya ni.. ada tp mcm lain bentuk.. ehhe

zurayusoff said...

hai salam kenal
tgk je bunga kantan
otak terus pikir laksa
kan?kan?kan?

kak mah said...

Besarnya bunga kantan tu,cantik pula.

MamaEma said...

semalam makan nasi goreng bunga kantan..tambah sekali tiga pinggan...

Nazayiena said...

Jarang jumpa bunga kantan yg kembang tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette