Friday, April 27

Sedapnya Mangga Epal!

di saat mulut aku loya
gara-gara makan nasi bersupkan daging + air bandung
rasa makanan macam nak terkeluar balik
erkkkkkkkkk

tq sham sebab bagi buah mangga epal
bestnyerlah rumah dia ada pokok mangga ni
selalu berbuah tak ikut musim
ni mesti berkat sham selalu bagi kat orang

harus aku taram buah ni sekarang
bagi hilang loya tekak aku!!!!
cicah dengan garam pun jadilah yek...



besar buahnya...tapi yang satu tuh ada tanduk hihihhi


kita zoom dekat sikit

8 comments:

Kasih Salina said...

salam kenal noor,saya suka makan buah mangga epal ni..dia rasa lemak2 sket..tp susah nk dapat gak ni..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

best ni, saya pun suke..
krupkrapkrupkrap aje.. =)

noor said...

salam knl jugak salina. tq dtg singgah my blog. mangga epal sdpkan sbb xmsm

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam singgah..
wah..mangga epal tu..mase mulut rase payau2 mmg sedap taram..
nyam3..!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedapnya kak... cicah pulak dengan gula+lada, sedap sampai menjilat pinggan. hik3

whitecappuccino said...

masa pregnant anak ke 3 ciknor memang suka makan mangga epal..

Nazayiena said...

Buah mangga epal besar2kan buahnya,bila dah kekuningan sikit tu sedap cecah ngan kicap dan cili padi campur gula sikit.

@e_da said...

kecur lak mamamika melihatnya... nanti nakmintak sebiji gak kat ibusham....huhuhu sedapnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette