Tuesday, April 17

Masalah Tekanan Darah Rendah

sesekali aku rasa badan macam tehuyung hayang

pening tiba-tiba

mata berpinar

disebabkan keletihan...banyak berjalan

doktor kata tekanan darah aku rendah

patutlah aku muntah....

doktor pesan suruh berjaga-jaga

darah rendah ni bahaya

ya Allah berikan kami sekeluarga kesihatan yang baik.....amin

inilah gara-gara bila balik dari berjalan

sakit tekak semuanya ada


aiman pulak batuk dan selsema

encik somi sorang ajer yang sihat...

so kami berdua berehat di rumah

melayan kerenah aiman

walaupun tak sihat tetap aktif seperti biasa

dari tadi ajak aku ke tesco

oh aiman! kitakan tak sihat.......


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

Kakzakie said...

Aiman kuat mental... batuk dan selsema dia pun buat tak kisah. Kita nie kalau batuk kalau depan org tu yg tak syok kung-kang-kung-kang... malu kan noor....

Moga cepat sembuh..

Nazayiena said...

Bykkan berehat dan minum air kosong...

Yasminhamid said...

semoga cepat sembuh...biar aiman aktif walaupun tak sihat..dari dia senyap jer.. kalau tak lagi kita susah hati kan?

Synergy Power Group said...

Amalkan Madu Fuyooo Honey Extreme alhamdulillah maslah akan berkurang dan semakin cergas. tindak balas dalam 15minit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette